معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ما در یک جنگ تن به تن در عرصه رسانه قرار داریم؛ گفت: امروز جبهه دشمن، جبهه جنگ، تانک و توپ و هواپیما نیست، خاکریزی که جلوی ما صف کشیده یک جنگ رسانه‌ای است که سنگر آن مرتب جابجا می‌شود.

مخبر: در جنگ تن‌به‌تن رسانه‌ای قرار داریم / کارشکنی آمریکایی‌ها در آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، معاون اول رئیس جمهور با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی، رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.

محمد مخبر که در آیین روز خبرنگار در خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور یافته بود، در سخنانی با گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای خبرنگار، خطاب به اهالی این رسانه اظهار داشت: هیچ کس به اندازه شما نمی‌داند که این حرفه از چه اهمیت و سختی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هر صحنه خطری که در کشور وجود داشته، خبرنگاران حاضر بوده اند؛ به دوران جنگ تحمیلی و حضور مردم در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در زمان بروز بحران ها نیز خبرنگاران برای انعکاس مسائل مردم همواره حضور داشته اند.

در شرایط جنگ تن به تن رسانه‌ای قرار داریم

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عمیق‌ترین کلام را در حوزه رسانه اظهار کرده اند، افزود: این واقعیتی است که ما در یک جنگ تن به تن در عرصه رسانه قرار داریم؛ امروز جبهه دشمن، جبهه جنگ، تانک و توپ و هواپیما نیست، خاکریزی که جلوی ما صف کشید یک جنگ رسانه‌ای است و مرتب هم شاهد هستیم که سنگرها جابجا می‌شوند.

مخبر در ادامه به حوادث سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: در این جریانات خودتان دیدید که رسانه دشمن و رسانه سلطه چه کارهای عجیبی انجام داد.

وی افزود: همه افرادی که درگیر جریان برخی اغتشاشات بودند، عدد بالایی نبود اما آنچنان صحنه‌سازی کردند که انگار کل کشور روی آتش قرار دارد و این قدرت رسانه است.

آمریکا حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه ای با ایران هزینه کرده است

مخبر یادآور شد که در تاریخ کشوری سراغ نداریم که ۵۰ هزار نفر را از کشورهای مختلف جمع کنند و هزینه های آنها را بپردازند تا علیه کشوری اغتشاش کنند اما غربی ها خواننده های دنیا را که چندین میلیون دنبال کننده داشتند، جمع کردند تا علیه جمهوری اسلامی ایران همخوانی کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه ای با ایران هزینه کرده است، به موفقیت دولت سیزدهم برای کنترل اوضاع و بازگشت آرامش به کشور اشاره کرد و گفت: آخرین هجمه آنها این بود که تمام رسانه ها را برای به خیابان آوردن مردم در ایام اغتشاشات بسیج کردند ولی توفیق نیافتند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش رسانه در حوادث تاریخی و اسلامی به رویداد غدیر و عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: حادثه عاشورا نتیجه عدم تبیین حادثه غدیر است اگر در غدیر این کاری که حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بعداز عاشورا انجام داده بودند، انجام می شد، دیگر حادثه عاشورا اتفاق نمی افتاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.